Årets kundetilfredshetsundersøkelse har så smått blitt satt i gang. Enkelte av våre kunder vil derfor i løpet av tiden som kommer motta en e-post med invitasjon til å delta i undersøkelsen fra Norstat. Hensikten med undersøkelsen er å finne ut hva vi kan gjøre bedre for våre kunder. Undersøkelsen er anonym, hvilket innebærer at vi ikke kan identifisere hvem som har svart eller hva den enkelte har svart.
Dine tilbakemeldinger er veldig viktige for oss, så vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare på spørsmålene dersom du mottar e-post om dette.
Viktig beskjed
Vi kan dessverre ikke vise deg alt innhold, pga av dine cookieinnstillinger. Hvis du fortsatt ønsker å se innholdet, må du endre dine cookieinnstillinger her.
Viktig beskjed
Vi kan dessverre ikke vise deg alt innhold, pga av dine cookieinnstillinger. Hvis du fortsatt ønsker å se innholdet, må du endre dine cookieinnstillinger her.